Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Het opleiden van leraren is al geruime tijd niet meer een exclusieve aangelegenheid voor universiteiten en hogescholen. Instituten voor lerarenopleidingen en opleidingsscholen zijn in de afgelopen jaren intensief gaan samenwerken in de leerroutes van nieuwe leraren. Scholen zijn daarbij in het afgelopen decennium steeds meer een eigen rol gaan vervullen. Onderdeel van deze veranderingen is ook dat schoolopleiders zijn toegetreden tot de beroepsgroep lerarenopleiders. Het lidmaatschap van de VELON - Vereniging Lerarenopleiders Nederland - en registratie in het beroepsregister bij de Stichting Register Lerarenopleiders staan voor hen open. Dit boek brengt de kennis en de huidige stand van zaken met betrekking tot het samen opleiden van leraren door instituten voor de lerarenopleidingen (hbo-instellingen en universiteiten) en scholen in beeld. De nadruk ligt op de opleidingsscholen en de schoolopleiders. Het opleiden van leraren is al geruime tijd niet meer een exclusieve aangelegenheid voor universiteiten en hogescholen. Instituten voor lerarenopleidingen en opleidingsscholen zijn in de afgelopen jaren intensief gaan samenwerken in de leerroutes van nieuwe leraren. Scholen zijn daarbij in het afgelopen decennium steeds meer een eigen rol gaan vervullen. Onderdeel van deze veranderingen is ook dat schoolopleiders zijn toegetreden tot de beroepsgroep lerarenopleiders. Het lidmaatschap van de VELON ' Vereniging Lerarenopleiders Nederland ' en registratie in het beroepsregister bij de Stichting Register Lerarenopleiders staan voor hen open. Dit boek brengt de kennis en de huidige stand van zaken met betrekking tot het samen opleiden van leraren door instituten voor de lerarenopleidingen (hbo-instellingen en universiteiten) en scholen in beeld. De nadruk ligt op de opleidingsscholen en de schoolopleiders. (Bron: covertekst)
Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- Teacher education. Teacher's profession --- lerarenopleiding --- Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen --- Teacher training --- 450.7 --- Begeleiding(Coaching) --- Ervaringsleren --- Mentoren --- Werkplekleren --- Opleidingen --- Samenwerking --- Scholen --- 120537.jpg --- Leraren ; opleidingen ; Nederland --- 841 --- Opleiding en bijscholing --- Pedagogie - didactiek --- Samenwerking opleiding - werkveld --- Nederland --- Relatie onderwijs - werkveld --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- 691 --- Pedagogie en didactiek
Choose an application
Als leraar of mentor moet u vandaag de dag alsmaar meer rollen vervullen. Uw inhoudelijke expertise volstaat niet meer. U moet ook weten hoe u fungeert als begeleider, opvoeder, lid van het schoolteam, lid van de onderwijsgemeenschap, partner van de ouders, partner van externen, cultuurparticipant, organisator, innovator en noem maar op. Ziet u ook door de bomen het bos niet meer? Geen nood. Competent biedt u in 101 praktische lemma's alle tips en tricks om snel de juiste competenties te verwerven en op de hoogte te blijven van de laatste didactische vernieuwingen
Didactiek. --- Lerarenbegeleiding. --- Teacher education. Teacher's profession --- didactiek --- 454 --- 691 --- Pedagogie en didactiek --- Academic collection --- didactische werkvormen --- groepswerk --- intelligentie --- 484 --- Competentiegericht onderwijs --- Competenties --- Didactiek --- Didactische werkvormen --- Leerprocessen --- Leraren --- Lerarenopleiding --- Professionalisering --- Reflecteren (Terugblikken) --- Schoolteam (Omgang met collega's) --- 454.23 --- 489.4 --- Intelligenties --- competentiegericht leren --- didactiek : algemeen (ler) --- Basiscompetenties --- Beroepsprofiel --- Leerkrachten ; professionele ontwikkeling --- 371.12 --- 450.7 --- Competenties; onderwijs --- Lerarenbegeleiding --- Onderwijskwaliteit --- Lerarenopleiding : CVO --- Didactiek; algemeen --- Didactische principes --- Leraren hoger onderwijs --- 370.02 --- Academic collection. --- didactiek. --- didactische werkvormen. --- groepswerk. --- intelligentie. --- Competentiegericht onderwijs. --- Competenties. --- Didactische werkvormen. --- Leerprocessen. --- Leraren. --- Lerarenopleiding. --- Professionalisering. --- Reflecteren (Terugblikken). --- Schoolteam (Omgang met collega's). --- 454.23. --- Competenties; onderwijs. --- Onderwijskwaliteit. --- Lerarenopleiding : CVO. --- Didactiek; algemeen. --- Didactische principes. --- Leraar hoger onderwijs --- Leerboeken --- Opleidingen
Choose an application
In dit boek wordt de geschiedenis verteld van het Wetenschappelijk en Technisch Centrum voor het Bouwbedrijf van het prille begin tot nu, deels chronologisch en deels opgebouwd rond een aantal grote thema's die zich in de bouwsector en in de samenleving hebben aangediend en die de evolutie van het WTCB hebben beïnvloed
WTCB --- Structural parts and elements of building --- bouwtechnologie --- technology --- architectonics --- 692 --- 693 --- 694 --- 696 --- 72 --- 728.1 --- 69(035) --- 69(091) --- Bouwen ; evolutie en toekomstige technologische ontwikkelingen --- Bouwmaterialen ; bouwtechnieken ; geschiedenis en toekomst --- Constructie ; van gebouwen ; handboeken --- Constructie-elementen --- DVD's --- daken --- glas --- hellende daken --- muren --- natuursteen --- plafonneerwerk --- platte daken --- ruwbouw --- sanitair --- schilderwerk --- schrijnwerk --- steen --- tegelmuren --- tegelvloeren --- verwarming --- vloerbekledingen --- voegwerk --- bouwkunde --- bouwtechnieken --- Bouwconstructies --- Sanitair --- Schrijnwerk --- Verwarming --- Vloeren --- sanitaire installaties --- hellend dak --- klimatisering (klimaatregeling) --- plafond --- plat dak --- tegelvloer --- vloerbekleding --- voeg --- 711.9 --- 718.8 --- Structural parts and elements of buildings --- Bricklaying and related building crafts --- Timber construction. Carpentry. Joinery --- Equipment, services, installations in buildings (sanitary, gas, steam, electrical). Pipe fitter. Plumber. Metal worker. Drainlayer. Electrician. Other trades --- Heating, ventilation and air conditioning of buildings --- Architectuur. Bouwkunst --- Woonhuizen. Woningbouw (algemeen) --- Bouwwezen. Constructie ; handboeken --- Bouwwezen. Constructie ; geschiedenis --- bouwbedrijf, bouwvakken, bouwwezen --- (zie ook: beglazing) --- architectuur, algemene geschiedenis van de architectuur - overige onderwerpen --- architectuur, geschiedenis volgens genres/doeleinden, hedendaagse woningbouw --- 728.1 Woonhuizen. Woningbouw (algemeen) --- 72 Architectuur. Bouwkunst --- 697 Heating, ventilation and air conditioning of buildings --- 696 Equipment, services, installations in buildings (sanitary, gas, steam, electrical). Pipe fitter. Plumber. Metal worker. Drainlayer. Electrician. Other trades --- 694 Timber construction. Carpentry. Joinery --- 693 Bricklaying and related building crafts --- 692 Structural parts and elements of buildings --- 72 Architecture --- Architecture. --- Building. --- Building materials. --- Building Stones. --- 69 --- 691 --- 697 --- 72.03 --- 72.039 --- Duurzaam bouwen --- bouw --- bouwmaterialen --- plafonds --- vloeren --- Architectuur --- Bouwwezen --- 690.2 )* BOUWMATERIEEL --- Daken --- duurzaam bouwen --- duurzame ontwikkeling --- ecologie --- Architecture --- 72.039 Hedendaagse architectuur. Bouwkunst sinds 1960 --- Hedendaagse architectuur. Bouwkunst sinds 1960 --- 691 Building materials. Building components --- Building materials. Building components --- Bouwstijlen. Architectuurscholen. Architectuurstromingen. Bouwkunst: perioden en invloeden --- Bouwtechniek --- Contains audio-visual material --- architectuur --- Building materials. Building technology --- architecture [discipline] --- Building --- Building materials --- History --- 94.036 --- Geschiedenis 20ste eeuw --- technology [general associated concept] --- 69.014.2 --- bouwconstructie - staalconstructies
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|